25 Aralık 2009 Cuma

Delikanlı


Ah be abi... Resmen "al da at dercesine" bi görsel sunmuşsun bana. Zaten bırak delikanlı sayfasına ilk sayfadan girmeyi, ilk arama sonucu olarak yedi cihana delikanlının hasosunun kim olduğunu göstermişsin. Her zaman dediğim gibi: Helal sana bu yollar. Saygı bizden...

ZORUNLU DÜZELTME: Görsel birazcık anlaşılamamış. Gerçekten biraz belli belirsiz, haklısınız. Abimizin elindeki çözümlenemeyen nesne TESBİH!

6 yorum:

feyz dedi ki...

o el napıyo orda ben anlamadım yaaaaaa

Gereksiz Alim dedi ki...

bende anlamadım?

Loreathan dedi ki...

Ben de anlamadım, ama yine de güldüm ahahha:D

Finduilas dedi ki...

elinde tesbih var. :D

dans ederken de raconu bırakmaz abimiz dsjadjsf.

SirEvo dedi ki...

Abime bak tespihle dans ediyo aşjklsdşsadklad

ug dedi ki...

yakışır bence

Yorum Gönder