10 Ocak 2010 Pazar

Başkan


Kaan'cığım burun farkıyla da olsa başkanlık yarışında ipi göğüslediğin için seni kutlarız. Bu işe ne büyük bir hırs ve delilikle bağlı olduğun, önlüğünü kontrolsüzce çekişinden ve gene kontrol dışı olan ağzından belli oluyor. Muhtemelen yakışıklı ve cin bir kardeşimiz olduğun için oylar sana akmıştır. Helal sana bu yollar Kaan! Yüzünden gülümsemen hiç eksilmesin.

Bu arada Kaan'ın sınıfı komple uçmuş. Bakanlıklar, sosyal kulüpler filan... Kendisini bulduğum siteden bir görselle bunu size aktarmak isterim.


"Bilindiği üzere sınıfımız bakanlıklara ayrılmıştı. Bakanlıklar sınıfmızı güzelleştirmeye ve düzenlemeye başladı bile. Yukarıdaki resimde burnu kanayan öğrenciye, sınıfımız sağlık ve ilkyardım bakanı tarafından gerekli müdahele yapılıyor. Ayrıca bakanlar kurulu sınıfımızda her perşembe toplandığından, çocuğu bakan olan veliler perşembe günleri çocuklarını almak için okula 15.30'da gelsinler."



Vay be!

4 yorum:

voodoo girl dedi ki...

hahahaha yalnız ben ilk fotoğrafı seçim sonucu gibi değil de konuşanları yazmış gururlu gururlu sırıtıyor gibi algılamıştım. ikinci fotoğraftaki korkulu gözlerle bize bakan tosuncuk olsun, bakanlık sistemi olsun, velilere emir veren üslup olsun beni benden aldı bu çocuklar ne kullanıyorsa ben de ondan istiyorum.

Ayşegül dedi ki...

Kaan'ın gözündeki o parıltıya da bakın!.. =)
Okulun hatta sınıfın içinde bakanlıklar kurulması nasıl bi hiyerarşik düzenin sonucudur?.. Perşembe günleri çocuklarını okuldan almaya üç buçukta gelecek olan velilerin gururu gözümün önünden gitmiyor..

bıyığım var dedi ki...

ahahhahaha olm bu ne lan ahahah

Feyz dedi ki...

yahu bi gidin ya. o değil de çocuğun burnu kanarken nasıl bi hoca ki -durun poz verin, bozmayın, sen bana bak- deyip foto çekmiş. üstelik makinayı da hep yanında taşıyo olsa gerek. şişman çocuğa da yazık. herhalde 2 kızın aynı anda onunla ilgilenmesi feci bir şaşkınlık yaratmış olsa gerek ki nereye bakacağını şaşırmış. aşkım sen ne bakanı olurdun acaba şu sistem sizde olsaydı =))

Yorum Gönder